یـــــYASـــاس

با دلـــی کـه مثه دریــــاس ...

با دلـــی کـه مثه دریــــاس ...

یـــــYASـــاس

به وبلاگ" فریاس" خوش اومدی
امیدوارم از مطالب لذت ببری...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
موضوعات
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اپلیکیشن یاس

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ق.ظ
اپلیکیشن یاس
 
...کاملا رایگان...
آپدیت فوق العاده برنامه در کافه بازار با ظاهری زیبا
 

برنامه ای فوق العاده برای طرفداران یاس

با این برنامه شما میتونید به حفظ کردن آهنگ های یاس بپردازید و خودتون یه پا خواننده بشید...

این برنامه شامل: بیو گرافی و تصاویر و متن شعر های یاس

 

متن30 آهنگ برتر(البته مجاز) یاس شامل:

از چی بگم

آمین

بد شدم

به دنیا خوش اومدی

به خاطر من

چارسو

پدر

دلت دریاست

درکم کن

دو دو تا جهارتا

دنیای بی رحم

فریاس

من ادامه میدم

من میجنگم

مسافر

بــــم

پیاده میشم

سرباز وطن

سخته

تمومش کن

وقت رفتن

وصیت نامه

یک نفس بگیم

زنده با ایران

نیستی

مرهم

مرقد

جام جهانی 2006

صلح تویی

با من باش

مسیر بازگشت به تهران،عید 94

همه چی درست میشه

بغض یعنی

بارکد

نامه ای به فرزند

***************

تغییرات نسخه جدید:

✔اضافه شدن متن اهنگ "نامه ای به فرزند"

جهت دانلود با گوشی خود اقدام به باز کردن لینک بالا فرمایید...

نظرات  (۱)

نسخه ی جدید برنامه رو حتما نصب کنید!
عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی